10 korakov, ki jih morate opraviti pri selitvi podjetja na novo lokacijo

vodenje podjetja v osebni krizi
4 načini za uspešno vodenje podjetja v osebni krizi
19/10/2015
napačni podatki google
Google prikazuje napačne podatke podjetja
13/11/2015

10 korakov, ki jih morate opraviti pri selitvi podjetja na novo lokacijo

selitev lokalnega podjetja

Imate urejen lokalni marketing in načrtujete selitev lokalnega podjetja na novo lokacijo. Upoštevajte spodnjih deset korakov in se izognite nepotrebnim težavam ter ohranite rezultate vašega dela. Če se zaenkrat le selite, pa priporočamo, da počakate in lokalni marketing naročite šele po selitvi podjetja.

Če le odpirate novo poslovalnico in boste na dosedanjem naslovu še vedno dosegljivi, spodnjih korakov ni potrebno urejati, morate pa za novo lokacijo urediti dodaten Google profil.

Katerih 10 korakov torej morate opraviti med selitvijo?

Če boste imeli pri izvajanju spodnjih desetih korakov težave ali če bi delo raje prepustili strokovnjaku, ne oklevajte in nas kontaktirajte.

1. Posodobite spletno stran

Popravite naslov in ostale kontaktne podatke na vaši spletni strani. Običajno imate temu namenjeno stran s kontaktnimi podatki, preverite pa tudi nogo in glavo spletne strani, kjer imate mogoče tudi navedene podatke. Če imate na spletni strani objavljene fotografije zgradbe, v kateri ste poslovali do sedaj, le te odstranite oziroma jih zamenjajte s fotografijami nove stavbe.

2. Označite, da je predhodno podjetje zaprto

Če je na vaši novi lokaciji prej obratovalo drugo podjetje, ga označite kot ‘zaprto’. Podjetja preverite tako, da v Google vpišete naslov nove lokacije in preverite rezultate. Kako to narediti, si lahko ogledate v spodnjem videu, v primeru težav in vprašanj pa se lahko obrnete na regionalni forum – za Slovenijo zaenkrat izberite ‘Others’, saj Slovenije še ni na seznamu.

3. Posodobite naslov v vašem Google profilu

Vpišite se v vaš Google profil in spremenite lokacijo oziroma vaš naslov, pri tem pa bodite pozorni, kam se postavi kazalnik in ga po potrebi postavite na pravo mesto.

4. Posodobite zemljevid na vaši spletni strani

Zemljevid nove lokacije prenesite na kontaktno stran na vaši spletni strani. Za pomoč pri prenosu, kliknite tu.

5. Posodobite kontaktne podatke na vaših ostalih spletnih mestih

Ker je vaše podjetje najverjetneje prisotno na družabnih omrežjih, kontaktne podatke spremenite tudi na Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube, Pinterest in ostalih družabnih omrežjih.

Če za poslovanje uporabljate tudi druge (prodajne) spletne strani, seveda podatke spremenite še tam.

6. Posodobite kontaktne podatke v dokumentih in pri vaših poslovnih partnerjih

Naslov in ostale kontaktne podatke spremenite v vseh vaših dokumentih, npr. računi, ponudbe,  pogodbe in ostale listine. Novo lokacijo sporočite tudi vsem vašim partnerjem, če so vaši podatki objavljeni na kateri od spletnih strani partnerjev, pa jih prosite, da podatke zamenjajo tudi tam.

7. Posodobite vpise v imenikih in na ostalih spletnih straneh

Če imate podjetje vpisano v različne spletne imenike, kot je npr. bizi.si, jih kontaktirajte in prosite, da zamenjajo podatke.

8. Najemite profesionalnega fotografa za Google Street view

Če želite, lahko najamete profesionalnega fotografa za tako imenovani Street view, kar bo vplivalo na še bolj profesionalen izgled vašega profila. Ta storitev v Sloveniji sicer zaenkrat še ni na voljo, ko bo, pa ga lahko najamete tu.

9. Preverjajte posodobitve

V prvem mesecu vsaj enkrat na teden preverite, če se na iskalniku Google že prikazujejo novi kontaktni podatki in, če so mogoče še vedno objavljeni tudi stari. V primeru, da se vam prikazujejo strani, nas kontaktirajte in priskočili vam bomo na pomoč. Preverite tudi, če Google pravilno ustvari navodila za pot.

V prvem mesecu po selitvi podjetja, se lahko pojavljajo manjše težave ali izgubite kakšno mesto na iskalniku, ampak če boste pravilno uredili vse naštete korake, se bo stanje hitro normaliziralo.

10. Nadaljujte s promocijo vašega lokalnega podjetja

Ko uredite vse potrebno pri selitvi vašega podjetja, se lahko ponovno posvetite dodatnemu delu na promociji vašega podjetja.

Če se lokalnega marketinga na spletu še ne poslužujete, preberite 8 razlogov, zakaj se vam to splača.

Želimo vam uspešno selitev podjetja in uspešno poslovanje na novi lokaciji.

Zakaj ne bi bili obveščeni o novih objavah?

Vpišite vaš e-mail naslov in poskrbeli bomo, da vam nič ne uide.