8 razlogov, zakaj lokalni marketing razširiti tudi na splet

vodenje podjetja v osebni krizi
4 načini za uspešno vodenje podjetja v osebni krizi
19/10/2015

8 razlogov, zakaj lokalni marketing razširiti tudi na splet

8 razlogov zakaj lokalni marketing

Imate lokalno podjetje ali globalno podjetje, ki večinoma posluje preko svojih lokalnih poslovalnic? Poleg klasičnega lokalnega marketinga vam vsekakor svetujemo tudi lokalni marketing na spletu. Zakaj? Oglejte si 8 razlogov, zakaj je pomembno, da lokalni marketing razširite tudi na splet.

1. Trendi iskanja

Približno 80% Slovencev storitve in izdelke išče na spletu, od tega jih skoraj polovica za iskanje uporablja tudi pametni telefon. V zadnjih letih strmo narašča predvsem število iskanj preko pametnih telefonov, kjer so lokalni zadetki še toliko bolj pomembni, saj se rezultati iskanja prikazujejo glede na lokacijo pametnega telefona.

Vir: TNS connected consumer study 2014

2. Personalizacija rezultatov na iskalnikih

Google se že nekaj let trudi, da bi uporabnikom prikazal njim najbolj uporabne zadetke, zato  so zadetki odvisni od veliko različnih faktorjev, en izmed zelo pomembnih pa je tudi lokacija. Če se promovirate le na nivoju Slovenije, torej med običajnimi zadetki na iskalniku Google.si, je velika verjetnost, da vas bodo na prvih mestih prehiteli lokalni zadetki podjetij, ki se poslužujejo lokalnega marketinga na iskalniku Google.

3. Google namesto sedmih prikazuje le tri lokalne zadetke

Zaradi prevelike količine lokalnih zadetkov je Google prikaz le teh omejil na le 3 zadetke. Zaradi tega je konkurenca za prva 3 mesta še precej večja, saj so si prej podjetja želela biti na enem izmed prvih sedem mest, sedaj pa si vsi želijo biti na enem izmed prvih treh mest. Če vas ni med prvimi tremi zadetki, za lokalne iskalce praktično ne obstajate.

Primer iskanja frizerskega salona v Postojni:

Spletno iskanje frizerskega salona v Postojni

4. Iskanje na pametnih telefonih

Iskanje na pametnih napravah se v polovici primerov zgodi izven doma, torej ko nekaj iščejo, pa naj si bo to taksi, bencinska črpalka, servis, banka, frizerski salon, trgovina ali karkoli drugega. Pametni telefoni večinoma iščejo le med zadetki v bližini lokacije telefona, če se ne poslužujete lokalnega marketinga, pa se lahko zgodi, da vašega podjetja pametni telefon ne bo našel, pa čeprav bo v bližini vašega podjetja. Če vas pametni telefon ne najde, bo tudi uporabnik telefona šel drugam.

Skoraj 70% Slovencev starih od 16 do 44 let za iskanje uporablja tudi pametni telefon. Če so vam najbolj pomembne stranke iz te starostne skupine, je lokalni marketing še toliko bolj pomemben.

Vir: TNS connected consumer study 2014

Primer iskanja frizerskega salona na pametnem telefonu v Postojni:

Mobilno iskanje frizerskega salona v Postojni

5. Kontrola nad kontaktnimi podatki

S tem, ko si uredite ‘Google My Business’ profil, ki ga potrebujete za lokalni marketing na iskalniku Google, in potrdite lastništvo podjetja, pridobite pravico do urejanja kontaktnih podatkov vašega podjetja. S tem se izognete morebitnim napakam v kontaktnih podatkih, ki jih v nasprotnem primeru Google običajno sam najde na spletu. Ker Google na najde vedno vseh pravilnih podatkov, se pogosto zgodi, da je poleg podjetja naveden napačen naslov ali napačna telefonska številka. Zaradi takih napak lahko izgubljate potencialne stranke, predvsem pa izgubljate ugled podjetja.

Preberite več o napačnih podatkih na Googlu in kakšne so lahko posledice.

6. Povečanje ugleda in izboljšanje kvalitete storitev ali izdelkov

Lokalni marketing omogoča tudi ocenjevanje in objavo mnenj strank, kar še dodatno poveča vaš ugled. Poleg tega se veliko potencialnih strank za nakup odloča glede na mnenja ali izkušnje predhodnih strank.

V primeru malce slabših komentarjev, se lahko odzovete na profesionalen način ter poizkusite še izboljšati vaše storitve ali izdelke. S pomočjo kritik lahko pokažete profesionalen odnos in napredujete kot podjetje, to pa bo v očeh drugih izničilo kritiko.

7. Dopolnitev ostalih načinov promocije na iskalniku Google

Promocija na iskalniku Google je sestavljena s treh delov: optimizacija za iskalnike, oglaševanje in lokalni marketing. Če se že poslužujete optimizacije in oglaševanja, boste z lokalnim marketingom izkoristili še zadnjo možnost. Zakaj je to dobro? Ker se ljudje razlikujemo, nekateri raje klikajo na oglase, drugi na naravne zadetke v iskalniku, predvsem tisti na pametnih telefonih pa raje klikajo na lokalne zadetke. Zadnjih je vse več in z lokalnim marketingom boste zapolnili še to vrzel.

8. Izboljšanje uporabniške izkušnje na vaši spletni strani

Ker lokalni marketing zahteva predvsem dobro vidne kontaktne podatke, boste izboljšali tudi uporabniško izkušnjo na vaši spletni strani, saj bodo uporabnikom vedno na voljo kontaktni podatki, ki jih potrebujejo.

Zaključek

Lokalni marketing je zaenkrat ena izmed najcenejših dolgoročnih rešitev za promocijo podjetja na spletu, prinaša pa ogromno prednosti. Zakaj je torej ne bi izkoristili?

Vas zanima lokalni marketing na iskalniku Google? Pišite nam na info@venalis.si ali nas pokličite na 051 210 148. Skupaj bomo analizirali vaše zahteve in omejitve ter glede na to pripravili vam najbolj ustrezno rešitev.

Če se lokalnega marketinga že poslužujete in mogoče razmišljate o selitvi podjetja na novo lokacijo, si preberite 10 korakov, ki jih morate urediti za uspešno selitev podjetja.

Zakaj ne bi bili obveščeni o novih objavah?

Vpišite vaš e-mail naslov in poskrbeli bomo, da vam nič ne uide.