Članki

24/02/2016
Zakaj se splača narediti analizo spletnega mesta

Z analizo spletnega mesta do večje prodaje

Se sprašujete, kako bi povečali prodajo preko vaše spletne strani ali trgovine? Preberite si članek, kjer smo opisali, kako si lahko pomagate z analizo spletnega mesta. Če boste po opravljeni analizi uredili vse potrebno, boste izboljšali prodajne kanale, uporabniško izkušnjo in število konverzij ter s tem povečali prodajo.
06/01/2016
zanimiv sestanek in večja učinkovitost

Kako povečati učinkovitost sestankov in jih narediti bolj zanimive?

Se sprašujete kako bi povečali učinkovitost vaših sestankov in sestanke naredili bolj zanimive? V tem članku smo vam pripravili 8 točk, ki jih morate upoštevati.
13/11/2015
napačni podatki google

Google prikazuje napačne podatke podjetja

Se za vaše podjetje na iskalniku Google prikazujejo ne prikazujejo pravilni podatki, kot so naslov, telefonska številka, navodila za pot, spletna stran ali delovni čas? Z napačnimi podatki zmedete tako obstoječe kot tudi potencialne stranke. Napačni podatki negativno vplivajo tudi na vašo kredibilnost in ugled, zato poskrbite, da se bodo prikazovali pravi podatki. Več informacij najdete v tem članku.
12/11/2015
selitev lokalnega podjetja

10 korakov, ki jih morate opraviti pri selitvi podjetja na novo lokacijo

Ste si uredili lokalni marketing, sedaj pa se je pojavila potreba po selitvi podjetja na novo lokacijo. V tem članku boste izvedeli vse, kar morate nujno vedeti, da selitev podjetja ne bo vplivala na poslabšanje rezultatov vašega dela.
19/10/2015
vodenje podjetja v osebni krizi

4 načini za uspešno vodenje podjetja v osebni krizi

Vsak se kdaj znajde v osebni krizi, če ste podjetnik in se vam v zaseben življenju pojavijo velike težave, pa je še toliko bolj pomembno kako se odzovete. Če se ne odzovete pravilno, lahko namreč ogrozite svoje podjetje in delovna mesta ter s tem otežite življenje še vašim zaposlenim. Zato, ko se boste znašli v zasebnih težavah, upoštevajte spodnje štiri nasvete.
08/10/2015
8 razlogov zakaj lokalni marketing

8 razlogov, zakaj lokalni marketing razširiti tudi na splet

Imate lokalno podjetje ali globalno podjetje, ki večinoma posluje preko svojih lokalnih poslovalnic? Poleg klasičnega lokalnega marketinga vam vsekakor svetujemo tudi lokalni marketing na spletu. Zakaj? Oglejte si 8 razlogov, zakaj je pomembno, da lokalni marketing razširite tudi na splet.

Zakaj ne bi bili obveščeni o novih objavah?

Vpišite vaš e-mail naslov in poskrbeli bomo, da vam nič ne uide.