Google prikazuje napačne podatke podjetja

selitev lokalnega podjetja
10 korakov, ki jih morate opraviti pri selitvi podjetja na novo lokacijo
12/11/2015
zanimiv sestanek in večja učinkovitost
Kako povečati učinkovitost sestankov in jih narediti bolj zanimive?
06/01/2016

Google prikazuje napačne podatke podjetja

napačni podatki google

Se za vaše podjetje na iskalniku Google prikazujejo napačni podatki, kot so naslov, telefonska številka, navodila za pot ali spletna stran? To je lahko resna težava, saj z napačnimi podatki zmedete vaše obstoječe in tudi potencialne stranke. Poleg tega napačni podatki zmanjšujejo kredibilnost in ugled vašega podjetja, tako da jih je potrebno čim prej urediti.

Do napak pri podatkih največkrat pride v slednjih primerih:

  • selitev podjetja na novo lokacijo (poglejte si, kaj je potrebno urediti)
  • sprememba telefonske številke ali spletnega naslova
  • na eni lokaciji posluje več podjetij (npr. industrijska cona)
  • poslujete na več različnih lokacijah
  • obstaja več podjetij z zelo podobnim nazivom

Če ne veste, kakšni podatki se prikazujejo za vaše podjetje, najprej preverite to.

Kako preveriti vaše podatke na Googlu?

Če se za vaše podjetje prikazuje pravilen naslov, telefonska številka, navodilo za pot in spletna stran, lahko preverite tako, da v iskalnik Google vpišete naziv vašega podjetja in preverite, kateri podatki se prikažejo. Če vas Google ne najde, je to znak za alarm in nujno potrebujete lokalni marketing na Googlu, poglejte si zakaj.

Primer zadetka za iskanje po nazivu podjetja

lokalni rezultat podjetja ljubljana

Primer zadetka za iskanje po dejavnosti

lokalni rezultati ljubljana

Podatki lokalnega iskanja na iskalniku Google

Kot je razvidno na zgornjih slikah, se poleg naziva podjetja prikažejo še naslov, telefonska številka, navodila za pot, spletna stran in ocene, po želji pa lahko prikažete tudi delovni čas.

Napačen naslov

Če je na Googlu naveden napačen naslov vašega podjetja, bo najverjetneje napačno postavljen tudi kazalnik lokacije podjetja, kar pomeni, da bo napačno tudi navodilo za pot. Poleg tega se lahko zgodi, da vam bo katera od strank želela poslati pošto, ampak bo našla napačen naslov, tako da pošiljke lahko tudi ne boste dobili.

Napačna telefonska številka

V primeru napačne številke vas bodo obstoječe, predvsem pa potencialne stranke klicale na napačno številko. Če bodo stranke prišel do vaše prave telefonske številke je v veliki meri odvisno od lastnika številke, ki je navedena.

Napačna navodila za pot

Nihče se ne želi voziti daleč, potem pa ugotoviti, da sploh ni prišel na pravo lokacijo. Napačna navodila za pot lahko povzročijo hude nevšečnosti.

Napačna spletna stran

To se sicer zgodi zelo redko, lahko pa se. V tem primeru bo stranke namesto vaše spletne strani mogoče celo videl spletno stran vaše konkurence, tega pa si ne želite.

Ocene

Napačna ocena sicer praktično ni mogoča, včasih pa lahko pride do neupravičene slabe ocene, ki škoduje vašemu ugledu. Te ocene lahko odstranite, vendar le, če imate urejen profil.

Napačen delovni čas

Če imate naveden napačni delovni čas, se lahko zgodi, da vas bo stranka obiskala izven delovnega časa, kar pa seveda ni dobro ne za vas in ne za vašo stranko. Če delovnega časa nimate objavljenega, vas mora stranka najprej poklicati ali preveriti na vaši spletni strani, kar pa stranke odvrača, saj si vsak želi čim bolj preprost dostop do osnovnih informacij.

Kako popraviti podatke?

Podatke lahko popravite v vašem Google profilu, če ga še nimate ali niti ne veste, kaj to sploh je, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo priskočili na pomoč oziroma podatke popravili namesto vas. Če profila še nimate, vam ga uredimo tako, da bo čim bolj primeren za lokalni marketing na iskalniku Google in vas bo našlo čim višje med zadetki. Kontaktirajte nas in priskočili vam bomo na pomoč.

Zakaj ne bi bili obveščeni o novih objavah?

Vpišite vaš e-mail naslov in poskrbeli bomo, da vam nič ne uide.