Kako povečati učinkovitost sestankov in jih narediti bolj zanimive?

napačni podatki google
Google prikazuje napačne podatke podjetja
13/11/2015
Zakaj se splača narediti analizo spletnega mesta
Z analizo spletnega mesta do večje prodaje
24/02/2016

Kako povečati učinkovitost sestankov in jih narediti bolj zanimive?

zanimiv sestanek in večja učinkovitost

Se sprašujete kako bi povečali učinkovitost vaših sestankov in sestanke naredili bolj zanimive? V tem članku smo vam pripravili 8 točk, ki jih morate upoštevati.

1. Na začetku naredite nekaj drugačnega

Da razbijete monotonost sestankov, na začetku vsakega sestanka povejte kakšen zanimiv ali motivacijski citat ali pregovor. Za vsak sestanek lahko določite drugo osebo, ki ga mora povedati. Naslednjih 5 minut namenite splošnem pogovoru, ki ni v povezavi z delom. Lahko se pogovarjate o citatu, pregovoru ali o čisto vsakodnevnih zadevah.

2. Določite dnevni red in se ga držite

Še pred sestankom določite čim bolj natančen dnevni red in se ga tudi držite. Če se dnevnega reda ne boste držali, se bodo posamezne točke zaradi dokaj nepotrebnih debat hitro zavlekle, kar bo podaljšalo sestanek, udeleženci pa bodo izgubljali pozornost. Tudi če v planiranem času ne uspete priti do dogovora, ob izteku časa točko prekinite in jo po sestanku predelajte le s tistimi udeleženci, ki so pri tej točki najbolj pomembni ali pa točko vključite v naslednji sestanek.

3. Sestanki naj bodo kratki

Nihče si ne želi dolgih sestankov. Sestanke lahko skrajšate z upoštevanjem prejšnje točke. Ne razglabljajte predolgo o manj pomembnih stvareh in se osredotočite predvsem na pomembne.

4. Ohranite pozitivnost

Ne pustite, da se sestanek spreobrne v pritoževanje vsepovprek. Če pride do pritoževanja, rešitev poiščite skupaj z udeleženci. Na prvem sestanku določite pravila glede pritoževanja, ki se jih potem držite na vseh sestankih.

Primer pravil ohranjanja pozitivnosti na sestanku: Vsak udeleženec se lahko pritoži največ dvakrat na sestanek. Če se udeleženec pritoži, mora biti odgovor pozitiven in ne le še dodatna pritožba.

5. Vsak naj bo zadolžen za vložek

Da bodo udeleženci bolje vključeni v debato in da bodo imeli občutek pomembnosti njihove prisotnosti v debati, od vsakega na sestanku zahtevajte nek vložek. Oseba, ki mora na sestanku samo poslušati, hitro izgubi pozornost, kar pa seveda ni dobro.

6. Menjajte prostor

Monotonost sestankov boste razbili tudi z menjavanjem prostora. Namesto tega, da imate sestanke vedno v isti sejni sobi ali pisarni, ko je le možno sestanek prestavite v kavarno ali v naravo. Če to ni možno, vsake toliko časa zamenjajte pisarno ali vsaj sedežni red.

7. Prepovejte zunanje vplive

Največji moteči dejavnik na sestankih so zunanji vplivi. Prepovejte uporabo telefonov in ostalih motečih dejavnikov. S tem boste izboljšali osredotočenost vseh navzočih, predvsem pa vam ne bo potrebno ponavljati enih in istih stvari.

8. Povejte nekaj dobrih novic

Zelo pomembno je, da sestanek zaključite pozitivno, saj to vpliva na boljše vzdušje in boljo motivacijo za delo po sestanku. Dobre novice naj se navezujejo na podjetje in vaše delo, če je le možno pa tudi na navzoče. Pohvalite tiste, ki so se s svojim delom v zadnjem času izkazali.

Vir prikazne slike: Spiritridge.ca

Zakaj ne bi bili obveščeni o novih objavah?

Vpišite vaš e-mail naslov in poskrbeli bomo, da vam nič ne uide.