Z analizo spletnega mesta do večje prodaje

zanimiv sestanek in večja učinkovitost
Kako povečati učinkovitost sestankov in jih narediti bolj zanimive?
06/01/2016
Zakaj se splača narediti analizo spletnega mesta

Se sprašujete, kako bi povečali prodajo preko svojega spletnega mesta? Odgovore boste dobili s pomočjo analize spletne strani ali trgovine. Pa si poglejmo zakaj je analiza tako pomembna.

Zakaj analizirati spletno mesto?

  • Dobili boste točne informacije o trenutnem stanju.
  • Dobili boste navodila za popravke in priporočila.
  • Z implementacijo rešitev in upoštevanjem priporočil boste povečali prodajo.

Komu je analiza namenjena?

Analiza je namenjena vsem, ki tako ali drugače poslujete preko spleta. Analiza osnovne predstavitvene spletne strani je manj kompleksna in zato v primerjavi z analizo kompleksne spletne trgovine tudi veliko cenejša, ni pa zato nič manj pomembna.

Analiza spletnega mesta in konkurence je še posebej primerna za vse, ki želite prenoviti svoje spletno mesto, saj boste tako dobili kar največ rešitev in idej, ki bi jih lahko vključili na le to.

Kaj analiza zajema?

Analiza lahko zajema praktično vsa področja spletnega mesta, od tehničnega vidika pa do prodajnih kanalov in poti. Najbolj pogosto se analizira:

  • Tehnični vidik – Delovanje na različnih brskalnikih, napravah in zaslonih, hitrost delovanja, napake v kodiranju, varnostne luknje itd.
  • Uporabniško izkušnjo – Struktura in navigacija spletnega mesta, prodajne poti, dostopnost in preglednost podatkov itd.
  • Vsebino in ciljne strani – Prodajna besedila, postavitev elementov, uporaba multimedije, dodatne funkcionalnosti, klici k akciji itd.
  • Iskalni marketing – Lokalne in organske uvrstitve ter oglaševalske kampanje na iskalnikih.
  • Družabna omrežja – Profili in delo na omrežjih Facebook, Twitter, LinkedIn itd.

Analiziramo lahko tudi konkurenco, saj na ta način najlaže pridemo do že preverjeno dobrih rešitev, ki jih lahko v podobni obliki izvedemo tudi sami. Rešitev ne kopirajte v celoti, saj to ni najbolj humano in ni dobro za vaš ugled, pogosto pa rešitve tako ali tako niso v celoti kompatibilne z vašim podjetjem, storitvami, artikli itd.

Če ne veste, katera analiza bi bila za vas najbolj pomembna, najbolje, da nam sporočite vaše glavne probleme ali cilje, ki jih želite doseči. Glede na to bomo skupaj izbrali pravo analizo, specifičen del posamezne vrste analize ali kombinacijo večih analiz.

Ko enkrat že veste ali vsaj predvidevate, kje so vaše največje težave, se lahko opravi le analizo točno določenega dela spletnega mesta, npr. analizo prodajne strani ali analizo obrazca za povpraševanje.

Kako povečam prodajo?

Prodajo boste povečali tako, da boste upoštevali rezultate analize in opravili vse potrebne popravke ter pri nadaljnjem delu upoštevali priporočila.

Je potrebno spletno stran ali trgovino analizirati še kdaj? Zakaj?

Vsekakor se priporoča, da se analizo opravi tudi kasneje, saj se trendi stalno spreminjajo. Kako pogosto je potrebno analizo opraviti, je odvisno predvsem od kompleksnosti in namena spletnega mesta. Večje spletne trgovine je potrebno analizirati večkrat, kot le neke osnovne spletne strani.

Časovnica analiz je odvisna tudi od vrste analiz, ki jih imamo namen opravljati, saj se na določenih področjih trendi spreminjajo hitreje, kot na drugih.

Kaj priporočamo, da bo strošek čim nižji? Na začetku naredite kompletno analizo vseh področij, jih uredite, potem pa spletno mesto in način dela sproti spremljajte, testirajte in prilagajajte novim trendom. Brez kompletne analize ne boste natančno poznali trenutnega stanja in ne boste vedeli, kje imate največje težave in največ možnosti za napredek.

Želim analizo! Kaj pa sedaj?

Pošljite nam povpraševanje s kratkim opisom vaših želja ali pa nas pokličete na 051 210 148 in skupaj bomo našli rešitev.

Zakaj ne bi bili obveščeni o novih objavah?

Vpišite vaš e-mail naslov in poskrbeli bomo, da vam nič ne uide.